fredag 6 april 2012

Bok intresset blommar upp igen...

Men vad hände? Allt jag skrev igår via Ipaden är inte här.

I alla fall har jag börjat läsa varje kväll. Och lite då och då. Boken jag läser nu heter Änglar och är skriven av Marian Keyes. Första boken jag läste från henne hette; Vattenmelonen. Egentligen är böckerna lite tragiska eftersom de handlar om seperationer, otrogna män och män som lämnar sina fruar vid förlossningen. 

Den jag läser nu handlar om en tjej strax över 30, där hennes man är otrogen och det kommer fram på grund av tryfflar...Och samtidigt blir hon av med sitt jobb, eftersom hon varit borta i 10 dagar samt att hon varit så frånvarande på grund av sitt dåliga äktenskap. Så i och med detta reser hon hem till sina föräldrar på Irland. 

Jag och mamma var till Myrorna för ca 1 vecka sen och då hittade jag dessa böcker: 2 Marian Keyes; En oväntad semester och Änglar och 2 böcker av Lisa Marklund; sprängaren och Studio Sex. 

Och sen var jag där själv igen och köpte 2 böcker till av Lisa Marklund: Gömda och Asyl. Dom hör liksom ihop.

Jag vill ha mera pocket böcker, de smälter in i inredningen liksom =) Tror jag kommer inköpa Benno cd pelare till dessa. 




Inga kommentarer: