torsdag 12 april 2012

Loppis fynd

Idag fyndade jag en del grejjer på loppis. Var på Myrorna på Lidingö. Där jag hittade mycket smides saker.

Sedan var jag och Thomas iväg till Norrtälje på Hamnladan. Jag fick lite pengar i present av Thomas, så jag hittade massa fynd.

Igår var jag och Leia till Prylhuset och kikade, hittade fynd för 60 kronor.

Kommer bilder senare.

Jag gör så här innan jag far på Loppis: Jag kollar runt lite på nätet på olika inredningsbloggar, loppisbloggar och ser vad dom hittar och vad dom gör med sina fynd. Och det finns mycket bra och fint man kan göra med saker som inte är speciellt snyggt då man tar hem det, men blir till en vacker sak. I alla fall, sen när jag väl står på Loppisen, kan jag stå och fundera på vad man skulle kunna ha den saken man blir lite intresserad av till.

Ni får se vad det blir av. Men jag kanske inte kan visa allt om det blir present till någon, som är här inne och läser ;)

Kram

Inga kommentarer: