fredag 13 april 2012

Mera Loppisfynd

Idag var jag, Thomas och Leia iväg till Hemmesta Loppis som ligger på Värmdö. Det var ganska okej ställe, inte det bästa jag sett. Men jag hittade en del saker. Tror jag har hittat en present, men jag är inte säker på om jag ska ge bort den än. Bilder kommer sen!

Längtar tills i sommar då fler loppisar har öppet så jag kan åka runt och strosa. Jobbar jag natt har jag räknat att 2 nätter i veckan räcker för att det ska gå runt för oss. Även sedan när jag börjar plugga. Men det kanske blir fler nätter under sommaren. Får jag mer loppis pengar ;)

Sen så vill jag betala tillbaka så mycket som möjligt till min pappa och mamma för att dom har ställt upp och lånat pengar till mig när jag var sjukskriven och liksom kommit efter med ekonomin. Jag är så glad att jag har den möjligheten och har föräldrar som vill och kan låna ut pengar. Inte bara pengar utan även andra saker dom ställer upp med. Som att vara barnvakt med kortvarsel. Tack för att jag fått just min mamma och pappa, jag älskar dom!

Inte att glömma så älskar jag min dotter mest av allt! Utan henne skulle livet ibland vara svårt! Även om hon driver mig till vansinne ibland så är hon den mest underbara varelse som finns!

Snart dax att lägga sig och läsa lite bok. Änglar av Marian Keyes. Godnatt!

Kram

Inga kommentarer: